Join Us On Facebook

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΓΕΛΟΥ ΚΩΣΤΗ

Posted by Α.Ο ΛΕΒΑΝΤΕ Παρασκευή, Μαρτίου 23, 2012, under | 1 comment


Συνέντευξη στο blog του Α.Ο Λεβάντε έδωσε ο αρχηγός της ομάδας Άγγελος Κωστής αποκλειστικά για τους αναγνώστες του.


Σε ποιά ηλικία και απο πού ξεκίνησες την καριέρα σου;
Σε ηλικία 13 ετών απο την σημερινή μου ομάδα τον Α.Ο Λεβάντε.


Ποιός ήταν αυτός που σε ενέπνευσε να γίνεις ποδοσφαιριστής;
Κανείς συγκεκριμένα, απο πολύ μικρός πάντα είχα μια μπάλα για παιχνίδι.


Σε ποιές άλλες ομάδες έχεις αγωνιστεί;
Έχω αγωνιστεί με τον ΑΠΣ Ζάκυνθος, τον Αστέρα Μαχαιράδου και τον Άρη Αγ Δημητρίου στη Δ' Εθνική, και επίσης στον ΑΟ Τσιλιβή και στην ΑΟ Φάμιλυ.


Σε ποιά ηλικία πήγες στη μεγαλύτερη ομάδα του νησιού στον ΑΠΣ Ζάκυνθος και ποιές οι εμπειρίες σου απο τις συμμετοχές σου στην Δ' Εθνική;
Στον ΑΠΣ πήγα στα 17 μου και εκεί έμαθα πραγματικά τι πάει να πει προπόνηση, όσο για τις εμπειρίες που απέκτησα ήταν πολλές. Έμαθα πάρα πολλά δίπλα σε πολύ καλούς ποδοσφαιριστές όπως ήταν ο Μπιάζης ο Κώστας, ο Μαρινάκης, ο Τριανταφυλλίδης κ.τ.λ.
Επίσης έπαιξα αντίπαλος με παίκτες που έβλεπα απο την τηλεόραση όπως ο Βαίτσης ο Γιώργος ο οποίος αγωνιζόταν στην Αθήνα στον Άγιο Δημήτριο.




Ποιό θεωρείς ότι είναι το δυνατό σου σημείο μέσα στον αγωνιστικό χώρο και ποιό το αδύνατο;
Άπ ότι μου έχουν πει κατα καιρούς προπονητές που έχω συνεργαστεί, το δυνατό μου σημείο είναι η γρήγορη σκέψη μου μέσα στο γήπεδο και το αδύνατο μου η ταχύτητα.


Έχεις κάποιο γούρι πριν τους αγώνες που δεν αποχωρίζεσαι ποτέ;
Όχι δεν πιστεύω σε αυτά.


Σε ποιά θέση νομίζεις ότι αποδίδεις καλύτερα μέσα στο γήπεδο;
Στη θέση του λίμπερο και του "παλιού" δεκαριού.


Ποιό θεωρείς ότι είναι το Α και το Ω στο σύγχρονο ποδόσφαιρο;
Η Ταχυδύναμη δηλαδή ταχύτητα - δύναμη - αντοχή.


Συνεργάζεσαι φέτος με έναν καταξιωμένο προπονητή τον Νίκο Μαβίδη, πώς νιώθεις γι ' αυτό;
Είμαι πολύ τυχερός που βρέθηκε ένας τέτοιος μεγάλος προπονητής στη ομάδα μας. Πιστεύω πως και εγώ και οι συμπαίκτες μου, πήραμε κάτι απο αυτόν τον άνθρωπο. Γιατί εκτός απο πολύ καλός προπονητής, ο κ. Μαβίδης είναι και πολύ καλός άνθρωπος.


Πως κρίνεις την φετινή πορεία της ομάδας;
Από τη στγμή που πετύχαμε το στόχο μας, την κρίνω θετική.


Στόχοι για τη νέα περίοδο;
Στόχους σε μία ομάδα βάζει πάντα η διοίκηση. Στόχος του κάθε ποδοσφαιριστή είναι να δίνει πάντα τον καλύτερο του εαυτό και να παίζει πάντα για την νίκη.


Και τέλος, ποιόν ποδοσφαιριστή από το τοπικό πρωτάθλημα θα ήθελες του χρόνου για συμπαίκτη;
Στόχος της ομάδας σε όλα τα παιχνίδια είναι το γκολ. Γι 'αυτό θα ήθελα στην ομάδα τον καλύτερο επιθετικό αυτή τη στιγμή στην Ζάκυνθο, τον Μαρίνο Σπύρο. Πιστεύω ότι συνδιάζει και ποιότητα και χαρακτήρα και θα μπορούσε να μας βοηθήσει.

1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blog Archive

Blog Archive