Join Us On Facebook

Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΛΥΣΤΑΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Posted by Α.Ο ΛΕΒΑΝΤΕ Δευτέρα, Απριλίου 23, 2012, under | 1 comment



Αναμφισβήτητα ήταν η αποκάλυψη της χρονιάς σε (νέα)θέση στόπερ. Ένας ποδοσφαιριστής που πριν από λίγα χρόνια λίγο έλειψε να σταματήσει το ποδόσφαιρο εξαιτίας σοβαρού τραυματισμού. Ο Γιάννης Πολυστάρης μιλάει αποκλειστικά στο ao-levante.blogspot.com για την φετινή πορεία του Α.Ο Λεβάντε στην Ά Κατηγορία.



Πότε αποφάσισες να ασχοληθείς με το ποδόσφαιρο;
Με το ποδόσφαιρο ξεκίνησα να ασχολούμαι σε ηλικία 13 ετών από την ομάδα του χωριού μου τον Α.Ο Λεβάντε.

Υπήρξε κάποιος που σε παρακίνησε να ασχοληθείς με το ποδόσφαιρο;
Από πολύ μικρός παρακολουθούσα αγώνες του Α.Ο Λεβάντε διότι ήταν πρόεδρος ο πατέρας μου Ιάκωβος Πολυστάρης  και με έπαιρνε μαζί του στο γήπεδο. Έτσι κόλλησα και εγώ το "μικρόβιο" του ποδοσφαιριστή αφού περίμενα πως και πως να μεγαλώσω και να παίξω και εγώ σε αυτή την ομάδα.

Έχεις αγωνιστεί σε άλλη ομάδα εκτός από τον Α.Ο Λεβάντε.
Μια χρονιά που δεν συμμετείχε ο Α.Ο Λεβάντε στο Εφηβικό πρωτάθλημα της Ε.Π.Σ.Ζ, αγωνίστηκα με την φανέλα του Αγγερικού.

Πριν από μερικά χρόνια είχες έναν σοβαρό τραυματισμό στο πόδι, κάτι που σε κράτησε σχεδόν δυο χρόνια μακριά από τα γήπεδα. Πως ένιωσες εκείνη την περίοδο;
Σίγουρα ήταν η χειρότερη στιγμή της ζωής μου. Ήταν κάτι που με επηρέασε πολύ αρνητικά την ψυχολογία μου. Το να κάθεσαι σχεδόν δυο χρόνια στο κρεβάτι δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου. Ευτυχώς όμως επανήλθα σχετικά γρήγορα και όσο περνάει ο καιρός θα αισθάνομαι καλύτερα.

Ποια ήταν τα συναισθήματα σου εκείνη την περίοδο, φοβήθηκες πως θα σταματήσεις, ή σιχάθηκες το ποδόσφαιρο;
Η αλήθεια είναι ότι φοβήθηκα στην αρχή πάρα πολύ και είπα, αυτό ήταν τέρμα για μένα η μπάλα. Όμως κάτι μέσα μου έλεγε ότι δεν μπορεί να παίξω τόσο λίγο ποδόσφαιρο δεν είναι δυνατόν να στερηθώ τόσο μικρός κάτι που αγαπούσα πολύ. Δούλεψα πολύ αυτά τα δύο χρόνια και με σωστή και πολύ δουλεία ξαναγύρισα δυνατότερος από πριν.

Στο διάστημα της αποθεραπείας σου παρακολουθούσες αγώνες του Α.Ο Λεβάντε, και πως ένιωθες κοιτώντας απ' έξω τις προσπάθειες των συμπαικτών σου;
Πάντα ήμουν στο πλευρό των φίλων και συμπαικτών μου παρόλο την δύσκολη κατάσταση μου. Δέν ήταν και εύκολο να κοιτάς απέξω. Ήθελα και εγώ να βοηθήσω στην προσπάθεια τους.

Ας περάσουμε στα ευχάριστα. Φέτος η ομάδα επανήλθε στη Α΄Κατηγορία της Ε.Π.Σ.Ζ εντελώς ξαφνικά. Πως αντέδρασες όταν έμαθες την είδηση αυτή από το Δ.Σ της ομάδας;
Ήταν κάτι ξαφνικό. Μια τεράστια αλλαγή σελίδας για την ομάδα αφού φύγαμε από τα μίζερα χρόνια. Βέβαια η ομάδα ήταν ενισχυμένη και είχε κύριο και μοναδικό στόχο την άνοδο μέσα από τους αγωνιστικούς χώρους, αλλά αφού ήρθε νωρίτερα "αρπάξαμε την ευκαιρία από τα μαλλιά". Πιστεύω ότι επέστρεψε εκεί που πάντα άνηκε αυτή η ομάδα, και ήταν κάτι το οποίο πάντα επιθυμούσαμε.

Φοβήθηκες κάτι στην αρχή ή ήσουν σίγουρος ότι η ομάδα θα τα καταφέρει;
Σας είπα ότι η ομάδα είχε το υλικό. Με την έλευση όμως του Κύριου Μαβίδη και παρόλο που δεν ξεκινήσαμε τόσο καλά την χρονιά, είχα την πίστη ότι η ομάδα θα πάρει τα αποτελέσματα που θέλει και όχι απλά θα "σώσει" την κατηγορία, αλλά θα πάμε και λίγο καλύτερα.

Αναφέρθηκε στον προπονητή μας τον κύριο Νίκο Μαβίδη, πιστεύεις ότι έπαιξε ρόλο στην πορεία της ομάδας;
Πιστεύω πως έπαιξε σημαντικό ρόλο στην πορεία της ομάδας. Άλλωστε οι εμπειρίες και οι γνώσεις του κυρίου Μαβίδη είναι παράγοντες ανεκτίμητοι για την κατηγορία.

Μετά από έναν αγώνα της ομάδας, θυμάμαι τον κύριο Μαβίδη να σου λέει "Γιάννη σου βρήκα νέα θέση στην ομάδα και θα πας καλά". Την επόμενη αγωνιστική αντί για επιθετικός σε βλέπουμε σε ρόλο στόπερ. Τι ακριβώς έγινε εκεί;
Μα μιλάμε για τον Νίκο Μαβίδη έναν προπονητή με τόσες εμπειρίες. Στην αρχή ξαφνιάστηκα για λίγο αλλά αφού ήταν απόφαση του κόουτς εγώ έπρεπε να την ακολουθήσω, και η αλήθεια είναι ότι πήγα πολύ καλά και πρόσφερα στην ομάδα.

Η χρονιά τελείωσε θετικά με την παραμονή της ομάδας. Τι σχέδια και τι στόχους έχεις σαν Γιάννης Πολυστάρης για την νέα χρονιά;
Οι προηγούμενοι συμπαίκτες και φίλοι μου Κωστής και Ρένεσης είπαν ότι τους στόχους τους βάζει η διοίκηση. Εγώ θα διαφωνήσω γιατί πιστεύω ότι τους στόχους τους βάζουμε εμείς οι ποδοσφαιριστές και εγώ θα ήθελα του χρόνου να παίξει η ομάδα το καλό ποδόσφαιρο που μπορεί και γιατί όχι να τερματίσουμε στην τετράδα.

Πιστεύεις ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε;
Γιατί να μην μπορούμε...; Με αυτόν τον προπονητή, με αυτό το ενωμένο Δ.Σ και με μερικές προσθήκες στο ρόστερ πιστεύω να τα καταφέρουμε.

Όταν εννοείς προσθήκες ποια νομίζεις ότι θα ήταν η κατάλληλη για την ομάδα;
Πέρυσι είχαμε πρόβλημα στο γκολ. Δεν μπορούσαμε να σκοράρουμε εύκολα. Πιστεύω χωρίς να θέλω να μειώσω κανέναν συμπαίκτη μου, πως χρειαζόμαστε κάποιον να βάζει εύκολα την μπάλα στα δίχτυα.

Για το τέλος θα ήθελα να σε ρωτήσω το εξής: Αν σου έλεγαν να ψηφίσεις τον mvp του Α.Ο Λεβάντε την χρονιά που πέρασε, ποιόν θα επέλεγες;
Χωρίς αμφιβολία θα ψήφιζα mvp του Α.Ο Λεβάντε για την χρονιά που πέρασε τον Τάκη Μυλωνά (Φαράντο) και τον Διονύση Καλανδρία γιατί χωρίς την αγάπη και το πάθος τους για την ομάδα, ο Α.Ο Λεβάντε δεν θα ήταν αυτό που είναι σήμερα.





 

1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blog Archive

Blog Archive