Join Us On Facebook

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ

Posted by Α.Ο ΛΕΒΑΝΤΕ Δευτέρα, Μαΐου 14, 2012, under | No comments



Πριν 6 χρόνια ξεκίνησα με πάθος, όνειρα και πολύ δουλειά. Όπως λέει κι ο εθνικός μας ποιητής Διονύσιος Σολωμός: “Η δύναμή σου πέλαγο κι η θέλησή μου βράχος.“

Σήμερα 14 Μαΐου 2012, που αποχωρώ παραιτούμενος, επέλεξα για τελευταία φορά να επικοινωνήσω μαζί σας. Και επικοινωνώ γιατί είναι μια εσωτερική ανάγκη να επικοινωνήσω με τους περισσότερους από εσάς σαν χρόνια φίλος, συνεργάτης και όχι για να σας πω απολογιστικά τι έκανα αυτά τα 6 χρόνια που είχα την τιμή να είμαι Αντιπρόεδρος του "Αθλητικού Ομίλου Λεβάντε".

 Ο απλούστερος και ο πιο φυσικός τρόπος να αφηγηθεί κανείς μια ιστορία, είναι να παρουσιάσει τα γεγονότα σύμφωνα με τη χρονική τους σειρά και τάξη. Στη περίπτωσή μου θέλησα να αποφύγω τη λέξη τέλος. Τέλος είναι για μένα αλλά, όχι για τον "Α.Ο Λεβάντε".

Τι να πω!

Το τελευταίο διάστημα ζήσαμε πολλά με τις εκλογές της Ε.Π.Σ Ζακύνθου. Πράγματα που δέν τα είχα ξανασυναντήσει από το 1988 που ασχολούμαι με τον αθλητισμό στο νησί μας, είτε από το πόστο του ποδοσφαιριστή, είτε από το πόστο του διαιτητή, είτε τα τελευταία 6 χρόνια από την θέση του Αντιπροέδρου του Α.Ο Λεβάντε.

 Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο για τον οποίο βρέθηκα στο στόχαστρο ορισμένων που προκειμένου να αποκτήσουν κάποιο "αξίωμα" έμπλεξαν πράγματα και θαύματα και έθιξαν προσωπικά ζητήματα και αξίες τα οποία δεν θα μπω καν στο κόπο να αναφέρω.

 Η παραίτηση μου γίνεται για καθαρά προσωπικούς λόγους, για λόγους αξιοπρέπειας, λόγους ευθιξίας αλλά και για λόγους συμπαράστασης στο υπόλοιπο Δ.Σ της ομάδας που ενωμένο σαν γροθιά προσπάθησε για το καλό της αγαπημένης μας ομάδας, της αγαπημένης μας ασχολίας το ποδόσφαιρο.

Φεύγοντας από τη θέση του Αντιπροέδρου θα ήθελα να δηλώσω ότι δεν έχω με κανένα τίποτε και δεν υπάρχουν προσωπικές αντιπαλότητες. Δεν κρατάω καμιά κακία σε κανένα άνθρωπο. Λάθη μπορεί να έκανα πολλά αλλά ποτέ δεν προσωποποιούσα τα θέματα.

 Αγαπητοί συνεργάτες...

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη συνεργασία, για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπο μου και για όλα όσα μοιραστήκατε μαζί μου, όνειρα, προσπάθειες και αγώνες για να πετύχει η ομάδα τους στόχους που μέχρι στιγμής είχαμε θέσει. Μέσα σε αυτά τα 6 χρόνια έζησα όμορφες και δύσκολες στιγμές και γνώρισα υπέροχους ανθρώπους.

Θα ήθελα επίσης να απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους χωρίς να είναι μέλη του Δ.Σ του Συλλόγου πίστεψαν και στήριξαν την προσπάθεια της ομάδας.

Πιστεύω ακράδαντα στη σημασία της ενεργούς δράσης της ομάδας για την διαφήμιση του μικρού μας χωριού και τη απασχόληση της νεολαίας μας με τα "ιδανικά" του αθλητισμού.

Θα είμαι πάντα φανατικός υποστηρικτής και "στρατιώτης" της ομάδας και έχω την πρόθεση να υποστηρίξω με όποιον τρόπο μπορώ της αξίες και τα ιδανικά της.


Γεώργιος Μπουρλάκος.


 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blog Archive

Blog Archive